A weboldalra terelt látogatók önmagukban nem jelentenek sikert, ha nem válnak vásárlókká vagy leadekké. A konverziós arány optimalizálása (CRO – Conversion Rate Optimization) segít abban, hogy a látogatók nagyobb arányban hajtsanak végre kívánt cselekvéseket, például vásár...
Amikor online hirdetési kampányt tervezel, az egyik legfontosabb kérdés, hogy mennyit érdemes költeni. A megfelelő költségvetés meghatározása kulcsfontosságú a kampány hatékonysága és a megtérülés szempontjából. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk, hogyan számolhatod ki a PPC (P...
A Facebook hirdetések kiváló lehetőséget kínálnak a vállalkozások számára, hogy elérjék célközönségüket és növeljék az értékesítéseiket. Azonban sokan rengeteg pénzt költenek el eredménytelen kampányokra, mert nem megfelelő stratégiát alkalmaznak. Ebben a cikkben bemu...
Ha szeretnéd, hogy a weboldalad több látogatót vonzzon, akkor a SEO (keresőoptimalizálás) elengedhetetlen. A megfelelő SEO stratégia nemcsak nagyobb organikus forgalmat eredményez, hanem hosszú távon segít a versenytársak elé kerülni a Google találati listáján. Ebben a cikkben bem...